16 augusti 2005

Bloggosfären kallar...

Via Sparris, igen:
5 albums in your ipod, Zen Micro, if you please...
Deep Purple - Made in Japan (dubbel-CD-versionen med extranumren)
Tomorrow - Tomorrow
Danko Jones - We Sweat Blood
Sahara Hotnights - Kiss and Tell
The Hellacopters - High Visibility

5 movies you've seen recently
Kinsey - underhållande, välspelat, intressant
Stranger than Paradise - skumt, långsamt, tyst, fascinerande
Speaking of Sex - komiskt, hetsigt, neurorotiskt
Eternal Sunshine of the Spotless Mind - romantiskt, vackert, oumbärligt
Fantastic Four - habilt, lagom, umbärligt

5 nice things that happened to you recently
LAN - Nu!
Jag kom ihåg vart jag skulle i Tales of Symphonia efter att inte ha spelat sedan i februari
Jag löste nian i dagens SvD på tio sekunder, "EUROPEISK".
En väldigt minnesvärd vecka (av totalt två) på västkusten
I morse sov jag rakt igenom idioten som slår på stereon skithögt klockan tio varje morgon.

5 MP3s on your playlist
Afroman - Because I got high
ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
War ft. Eric Burdon - Spill the Wine
B.B. King - The Thrill Is Gone
Daft Punk - Something ABout Us

Så ska man ju skicka vidare, men jag känner lite för få människor som för blog; vi får väl se om jag gör nått åt det senare ikväll, nu ska det nog spelas nånting på LANet snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad väldigt kul att du har fastnat så för Tomorrow-plattan! :) Den är en av mina största favoriter.

 

Jag pingar till Nyligen.se |