09 mars 2005

Jag har en mikrofon

Jag och Markus gitarr hos ImageShack.usJust det, en sån där mikrofon (en billig pryl från Clas Ohlson) som man spelar in ljud med, och det är precis vad jag har gjort med den. Jag la upp en länk till min Soundclick-sida bland länkarna redan igår, men nu när Soudclick har verifierat att jag inte försöker lägga upp copyrightat material går det att ladda ner låtarna för lyssning, fast ni måste välja att streama ([play] lofi/hifi) om ni inte är medlemmar själva. Hur som helst finns de nu tillgängliga här.

Det kommer att dyka upp ännu en låt snart, måste bara bestämma mig för om jag orkar göra en ny inspelning, det blev nämligen lite väl falskt på sången i början, men de där två ska nog kunna underhålla er i några minuter i alla fall.

Tyvärr går det inte att direktlänka till streamen, då hamnar man bara på artistsidan. Bättre då att ni har en direktlänk till musiksidan.

Inga kommentarer:

 

Jag pingar till Nyligen.se |