20 juli 2005

Adjö, farväl för denna gång

Resize of 2005-07-20 002
Resize of 2005-07-20 002,
originally uploaded by Blimeo.
Jag gittar, pyser, drar, sticker, dunstar, avlägsnar mig. Två veckor, max, på västkusten hägrar, och med mig på resan har jag en ny leksak. Leksaken tyckte det var bra att jävlas med mig innan den ville funka, så fula ord har yppats med gott luftflöde. Men nu verkar den funka, och är laddad med musik nog att hålla mig sysselsatt åtminstone mellan Enköping och Herrljunga. De andras sträckorna är för korta.

Hur som helst var ju poängen att nån aktivitet inte lär synas här på ett tag. Men gråt inte för det, de senaste åren har jag kommit hem från sommarstugan med famnen full av mer eller mindre intressanta texter.

Men till dess, på återseende.

1 kommentar:

sparris sa...

Men kom hem nån gång då! :D

 

Jag pingar till Nyligen.se |