05 juli 2005

Dag ett, sort of

Så börjar vi då om. Bloggi.se var allt för opålitlig. Återkommande serverkraschar med medföljande skrämselhicka (till synes försvunnet material och dylika läskigheter) drev mig att till sut fly fältet. Lite synd är det att överge en omtyckt template (mina html-kunskaper räcker inte för att redigera de som finns här på Blogger), och lite synd är det att överge en svenskspråkig blogg-community, men bloggen ska ju finnas mest för min egen skull, och vad jag kunde se kom det inte många träffar via Bloggis startsida eller de sidor Bloggi pingar när man lägger upp en ny artikel, så jag ska nog överleva.

Just nu ser det så klart väldigt tomt ut här, men jag ska, allt eftersom, börja flytta över (eller snarare kopiera över) alla inlägg från Bloggi hit, så att allt finns samlat.

På återseende någon stans i sajberspejset.

Inga kommentarer:

 

Jag pingar till Nyligen.se |