16 augusti 2006

Ett par öl senare

Följande personer kan jag svära på mitt kårleg att jag såg på Snerikes i kväll: Henrik Zetterberg, Olof Mellberg och Jonas Inde.

Jag kan likaledes svära på att jag såg en kvinna vars bröst var formade som Orchids.

De hade världens vackraste kvinna i garderoben. Hon var av någon anledning väldigt lik en "promiskuös" tjej som våldsraggade på en kompis sist han var på Snerikes.

Ett stycke s.k. gudinna siktades också. Ni vet en sån där som nästan verkar sväva fram när hon rör sig. Höfterna liksom svajar lite lätt fram och tillbaka, förstärkt av en nästan fotsid rak kjol i lite hippieaktiga färger (fast dovare). Håret var i det dunkla ljuset kolsvart, halvlångt, tjockt och krulligt. Ansiktet påminde om en egyptisk drottning, fast vänligare.

Och är det bara som jag föreställer mig, eller luktar jag snus?

2 kommentarer:

M sa...

Jag älskar att du referar till figurer i datorspel när du ska beskriva brudar som du har sett på krogen. :D Du borde för övrigt ha gjort mig uppmärksam på den där fängslande fysiska egenskapen. Och att du luktade snus berodde med största sannolikhet på det faktum att någon bjöd dig på sådant i soffan där uppe. Så det så. :)

M sa...

Vem var det som våldsraggade på vem gången innan -- tjejen som grabbade tag i Henrik på dansgolvet? Jag missade ju tyvärr det fullständigt. Men du var uppenbarligen där.

 

Jag pingar till Nyligen.se |