06 april 2005

En dag av snuva, basar och kylskåpspoesi (igen)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usBara för att alla ni (två) läsare inte ska tro att jag ljuger, hittar på, eller på annat sätt fabricerar fakta när jag säger att jag brukar sätta upp dikter på kylskåpet ute i korridoren, så har jag nu förevigat detta fantastiskt viktiga kulturprojekt. Och inte nog med det, jag visar upp det också (tänk så meningslös denna textmassa vore om jag inte gjorde det). Klicka så får ni en fullstor variant, med läslig text och allt.

Free Image Hosting at www.ImageShack.usI helt andra nyheter (hjälp, anglifiering deluxe!) har junker Arreborn införskaffat ett fyrsträngat instrument i den lägre änden av tonskalan. Fabrikatet är Fender, serien är Highway 1 modellen är P-bas (Precision Bass, för er som vill vara noga). Även detta har naturligtvis förevigats av er oförvägne fotograf, och även här går det att klicka på skiten.

Varför berättar jag nu detta? Jo, det är för att jag har för vana att skriva, men inte har nått att säga, så jag pratar på om första bästa pryl som dyker upp. Bäst jag slutar nu innan jag avslöjar nått otillbörligt.

Inga kommentarer:

 

Jag pingar till Nyligen.se |