18 februari 2006

Två djävla ton kött!

Fy fan vilken skum kväll. Började på helt sjukt bra och högt humör hos Mattias. Det var ingen hejd på glädjetjuten och den allmänna förlustelsen. Dessutom hade Hasse med sig en tjejkompis, en annan fick ju i princip sitta på händerna för att inte bara kasta sig över henne, svältfödd som man är. Tyvärr visade det sig efter en ack så kort stund att den gode Hans bara hade ämnat fresta oss. Hans kvinnliga sällskap skulle någon helt annan stans än vi. Det var riktigt gement av honom. Å andra sidan var det nog ganska klokt av henne; jag tvivlar på att hon hade stått ut en hel kväll med vårt grabbgäng.

För att återgå till det skumma så var stämningen fortsatt hög på väg till ÖG samt en god stund där inne. Sedan störtdök i all fall undertecknad, och det hela blev mest en utdragen väntan på att de skulle stänga, uppblandad med några observationer av den köttsligare typen. T.ex. visade det sig att jag och Mattias vid tillfälle sysselsatte oss (i vår relativa uttråkning) med att så att säga beundra samma dekolletage. Mer spännande än så blev det dock aldrig, och vi valde att avsluta kvällen innan den värsta garderobsruschen drog igång. Ironiskt nog var jag på betydligt bättre humör på väg hem och när vi skildes åt än någonsin inne på klubben.

Nå ja. Man kan inte få allt.

Norpat från mobilen:

"Jag vill inte låta som någon djävla biologist, men jag tycker det finns en basal skönhet i det manliga och kvinnliga, tillsammans men åtskilda ändå."
Ca 22:45

"Raj raj raj, det vill säga skål, det vill säga stämningen är hög, det vill säga hur har du det själv, där i 'norrland'? Daniel."
Ca 23:20

Fredag den 17 februari 2006

Inga kommentarer:

 

Jag pingar till Nyligen.se |