26 januari 2006

Kelvin Braun, vad vill han mig?

Minnesgoda besökare kommer säkert ihåg de konstiga mail jag fick i våras (se även uppföljningen). De var visserligen högst förbryllande, och verkade författade av någon med högst bristande intelligens, men dagens brevskörd slår dem nog i rent bisarrovärde. I alla fall är det den konstigaste sorts skräpmail jag nånsin har fått.

From: "Braun Kelvin" mnjnaort@musicblvd.com
To: xxxxxx@gmail.com
Subject: e-fax
Date: Thu, 26 Jan 2006 12:27:22 -0000


these cough fit
eat drink lose
eat accept complain
use fly turnon
At shut watch
from spend buy
in open borrow
With learn leave
for bring find
Is make turnon
teach fill finish


Är det någon som har en aning om vad i helvete det här är, för jag fattar ingenting?

Inga kommentarer:

 

Jag pingar till Nyligen.se |