09 december 2005

J.F.*

I like your calves they are exquisite
I'd like your feet to pay a visit
to all my fingertips
And while I'm ogling your hips
I'd like a meet and greet
With each one of your thighs
I think they're very nice
I can't get enough of your shoulders,
even when they hunch
I like your hair, as water over boulders
or done up in a bunch
I want to run my finger
from the pit-pit of your neck
(I'll make a knobbly trek)
right to the bottom of your spine,
and for a while I'll linger,
then run a perpendicular line
With each hand I'll grab a handle
and flip you
over
so I can start
all over
And this time I'll savour you reactions
to my lewd 'ndecent actions


*Massor av poäng till den första som kan komma på vad titeln på detta inlägg åsyftar. Vill ni ha en smärre ledtråd så kan jag avslöja att det är någons initialer. Jag kan naturligtvis inte på långa vägar jämföra mig med förebilden, men jag var bara tvungen att försöka ändå, det var för svårt att motstå (och då har ändå idén skramlat runt uppe i hjärnkontoret sen nån gång i somras).

4 kommentarer:

Anonym sa...

J.F.* = John F Kennedy. Din sjuke fan. ;)

Daniel sa...

Bra gissning, men fel. :D

Kan ju ge den ledtråden att initialerna inte har något att göra med diktens objekt.

sparris sa...

Men gnaaahhh kan du säga svaret nu då?! :D

Daniel sa...

John Fuller. Now go hit google! :)

 

Jag pingar till Nyligen.se |