30 juli 2006

Konsument-(?)-makt

Det är ämnet för kvällen. Jag såg nämligen den utmärkta filmen Punch Drunk Love på trean tidigare i kväll, och blev så irriterad på alla reklamavbrott och den störiga hallåan som avbröt eftertexterna, att jag skapade en helt ny blogg tillägnad detta fenomen, och/eller konsumentmakt genom bojkott. Den finns här.

I morgon ska jag börja registrera den på alla bloggportaler och spamma sönder alla internets forum med mitt subversiva budskap. Moahahahahaha!

...

Ursäkta mig, jag ska nog ta och lägga mig nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har nästan helt lagt ner att glo på teve. Däremot så ser jag mycket film, men då den är köpt/hyrd/*host* så väljer jag ju själv mina pauser. Teve öht är jävligt irriterande nu för tiden.

Daniel sa...

Ja, det är många jag har pratat med om det här som säger samma sak, TV är bara jobbigt, om inte rent av omodernt numera.

 

Jag pingar till Nyligen.se |